ΛΟΥΚΑΣ Ν. ΤΖΑΝΗΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ κ. ΛΟΥΚΑ ΤΖΑΝΗ Με αφορμή τη δημοσίευση της περίφημης «λίστας Νικολούδη», στην οποία περιλαμβάνονται τα ονόματα 81 αιρετών της αυτοδιοίκησης (δημάρχων, δημοτικών συμβούλων, περιφερειαρχών, περιφερειακών συμβούλων), θα ήθελα να τοποθετηθώ δημόσια και να δηλώσω στους δημότες του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας
τα εξής: Το προσωπικό μου Ε9, τα περιουσιακά μου στοιχεία, όπως και του οικογενειακού μου περιβάλλοντος είναι στη διάθεση του οποιουδήποτε δημότη και δημόσιου λειτουργού. Ενημερώνω όλους, πως δεν υπάρχει καμία επιπλέον διαφορά στα περιουσιακά μου στοιχεία, από την έναρξη της θητείας μου, σαν δήμαρχος μέχρι σήμερα. Αντίθετα 50 μέρες πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές είναι εντελώς ΑΔΟΚΙΜΟ, για ένα εκ παραδρομής πιθανόν λάθος των εντολέων μου, που διερευνάται, να διαπομπεύονται δημόσια προσωπικότητες, που δεν διορίστηκαν σε κάποια παχυλά αμειβόμενη δημόσια θέση, αλλά εκλέχθηκαν από τους πολίτες. Με εκτίμηση ΛΟΥΚΑΣ Ν. ΤΖΑΝΗΣ